BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, 23 May 2009

malas nak tulis blog???

alahai....
malas lah nak tulis blog,
rase malas sangat sebab...

sebab bile tulis je tak de og nak komen camne....
tak happy langsung.....
heh....
rase cam nak nangis jer.....
mueekk!
kali nih rase cam sume org tak minatlah dengan blog saye.....



salam sedih dari:
maisarah
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Saturday, 9 May 2009

salam semua....

hari semalam,mak dan ayah saye pergi sirya.....
nasib baik tak nangis.....
:bofu_24:mueeekkk!!
hahaha....
hari ini bila nak mulakan hari asyik teringatkan mak dan ayah je.....

:pandacloud_10:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ni nak cite pasal mak dan ayah nak gi mekah pulak.....
mak saye cite yang dekat mekah tu,tempat amik wudhuk die menakutkan.....
sebab.......
sebab die punye longkang nye dalam....
pernah ade kes cermin mata jatuh , orang jatuh dan lain2
so, korang suma kena hati-hati kalau korang pergi sane....
satu lagi kes nih pulak,dalam satu hari ade satu org akan ninggal....
tapi kalau musim umrah tak ramai sangat ninggal, sebab kene himpap....
kalau musim haji ramai lah yang ninggal....
ok cukuplah

salam sayang
maisarah


Tuesday, 5 May 2009

PANTUN TEKA TEKI...

cantik sungguh indah laksana,
jadi tumpuan segenap mata;
dipakai raja di singgah sana,
emas bersalut intan permata.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
sangat berguna di bilik mandi,
untuk mengeringkan tubuh yang basah;
bukannya gayung bukannya baldi,
tolonglah jawab janganlah resah.
--------------------------------------------------------------------------------------
di dalam saku selalu disimpan,
boleh membuka pintu dan peti;
dompet bukan,duit pun bukan,
jika hilang susahlah nanti.
---------------------------------------------------
tika saatnya angin pun hadir,
meliuk cahaya bagai penari;
hidup ibarat sudah ditakdir,
setiap saat membakar diri.


jawapan sila buat di komen or chit chat~

Saturday, 2 May 2009

ultraman

hiah,hiah,hiah!!!!
kahkahkah..
sekarang tengah tengok cerita ultraman.....
adik sedara yang nak tengok sangat.......
jadi bagi jelah..........
nanti dia menangis sambil lari..........
:bofu_39:tapi macam tak nangiskan???
huhuhu.....
bila dia tengok mesti sambil buat gayanye sekali....hiaa,hiah,hiah...:bofu_10:
hahaha........
macam mana pulak dengan saye ??
malas lah nak bagi tahu......
hehehe.....
bye.....
:bofu_48: