BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, 12 September 2009

hari raye menjelang tiba!

salam!
dh lame tak tulis blog!
kali ni kalau boleh naklah komen tu banyak2 sikit kalau boleh banyak lebih dari sepuluh!

hari raye nih sarah pakai baju warne pink hihihi...
korang lak pakai baju warne ape?

kasut belom beli lagi!
hari ni lah nak beli
tapi tengok lah dulu nak warne ape tapi sarah rase nak warne putih.
tapi masalah nye ialah cepat kotor!
korang nye kasut warne ape?

sarah pakai tudung,coz nak tutup aurat...
tudung sarah warne merah jambu!
siape yang tak pakai tudung tuh sarah nak tanye warne rambut tuh warne ape?
sebab kadang2 tuh org kan warnekan rambut tapi tak mungkin kawan2 kak huda ngan sarah warnekan rambut kan?
kalau jawab perang takpe sebab kadang2 dah semulajadi rambut perang.
korang suke tak rambut perang?
sarah suke lah jugak!
tapi warne semulajadilah!

ingat kawan2,komen banyak2 tau!
gembirakan penulis blog nih ok?

mase untuk bermaaf-maafan!
sarah minta maaf kalau sarah ade wat silap! :)
hihihi...




yang benar
maisarah ibrahim
....................................................

Friday, 14 August 2009

sangat malas!!!!



korang sume dah pernah tengok dah cerite ni???!!

saya dah tengok dah.bestlah jugak tengok cerita nih kan???
cube teka nama budak kecik tu apa
yang perempuan tuh sapa
dan nama org lelaki tuh sapa

Friday, 24 July 2009

tak datang sekolah!

hmmm....
dah 2 hari tak datang sekolah,
sebab demam....
alahai tak larat satu badan nak gerak!!!
masuk tajuk baru lak!
tengoklah sepit rambut baruku!!!

Tuesday, 2 June 2009

pSp!!




yang kak huda tuh kakak saye.....
yang kak syaima' tuh kakak sedara saye......
yang kak ainmaisarah tuh penulis novel PTS yg paling saye minat dan yang maisarah tuh saye.....

bagi komen tau jangan tak bagi!!!

Saturday, 23 May 2009

malas nak tulis blog???

alahai....
malas lah nak tulis blog,
rase malas sangat sebab...

sebab bile tulis je tak de og nak komen camne....
tak happy langsung.....
heh....
rase cam nak nangis jer.....
mueekk!
kali nih rase cam sume org tak minatlah dengan blog saye.....



salam sedih dari:
maisarah
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Saturday, 9 May 2009

salam semua....

hari semalam,mak dan ayah saye pergi sirya.....
nasib baik tak nangis.....
:bofu_24:mueeekkk!!
hahaha....
hari ini bila nak mulakan hari asyik teringatkan mak dan ayah je.....

:pandacloud_10:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ni nak cite pasal mak dan ayah nak gi mekah pulak.....
mak saye cite yang dekat mekah tu,tempat amik wudhuk die menakutkan.....
sebab.......
sebab die punye longkang nye dalam....
pernah ade kes cermin mata jatuh , orang jatuh dan lain2
so, korang suma kena hati-hati kalau korang pergi sane....
satu lagi kes nih pulak,dalam satu hari ade satu org akan ninggal....
tapi kalau musim umrah tak ramai sangat ninggal, sebab kene himpap....
kalau musim haji ramai lah yang ninggal....
ok cukuplah

salam sayang
maisarah


Tuesday, 5 May 2009

PANTUN TEKA TEKI...

cantik sungguh indah laksana,
jadi tumpuan segenap mata;
dipakai raja di singgah sana,
emas bersalut intan permata.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
sangat berguna di bilik mandi,
untuk mengeringkan tubuh yang basah;
bukannya gayung bukannya baldi,
tolonglah jawab janganlah resah.
--------------------------------------------------------------------------------------
di dalam saku selalu disimpan,
boleh membuka pintu dan peti;
dompet bukan,duit pun bukan,
jika hilang susahlah nanti.
---------------------------------------------------
tika saatnya angin pun hadir,
meliuk cahaya bagai penari;
hidup ibarat sudah ditakdir,
setiap saat membakar diri.


jawapan sila buat di komen or chit chat~

Saturday, 2 May 2009

ultraman

hiah,hiah,hiah!!!!
kahkahkah..
sekarang tengah tengok cerita ultraman.....
adik sedara yang nak tengok sangat.......
jadi bagi jelah..........
nanti dia menangis sambil lari..........
:bofu_39:tapi macam tak nangiskan???
huhuhu.....
bila dia tengok mesti sambil buat gayanye sekali....hiaa,hiah,hiah...:bofu_10:
hahaha........
macam mana pulak dengan saye ??
malas lah nak bagi tahu......
hehehe.....
bye.....
:bofu_48: