BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, 12 September 2009

hari raye menjelang tiba!

salam!
dh lame tak tulis blog!
kali ni kalau boleh naklah komen tu banyak2 sikit kalau boleh banyak lebih dari sepuluh!

hari raye nih sarah pakai baju warne pink hihihi...
korang lak pakai baju warne ape?

kasut belom beli lagi!
hari ni lah nak beli
tapi tengok lah dulu nak warne ape tapi sarah rase nak warne putih.
tapi masalah nye ialah cepat kotor!
korang nye kasut warne ape?

sarah pakai tudung,coz nak tutup aurat...
tudung sarah warne merah jambu!
siape yang tak pakai tudung tuh sarah nak tanye warne rambut tuh warne ape?
sebab kadang2 tuh org kan warnekan rambut tapi tak mungkin kawan2 kak huda ngan sarah warnekan rambut kan?
kalau jawab perang takpe sebab kadang2 dah semulajadi rambut perang.
korang suke tak rambut perang?
sarah suke lah jugak!
tapi warne semulajadilah!

ingat kawan2,komen banyak2 tau!
gembirakan penulis blog nih ok?

mase untuk bermaaf-maafan!
sarah minta maaf kalau sarah ade wat silap! :)
hihihi...




yang benar
maisarah ibrahim
....................................................

0 comments: