BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, 9 May 2009

salam semua....

hari semalam,mak dan ayah saye pergi sirya.....
nasib baik tak nangis.....
:bofu_24:mueeekkk!!
hahaha....
hari ini bila nak mulakan hari asyik teringatkan mak dan ayah je.....

:pandacloud_10:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ni nak cite pasal mak dan ayah nak gi mekah pulak.....
mak saye cite yang dekat mekah tu,tempat amik wudhuk die menakutkan.....
sebab.......
sebab die punye longkang nye dalam....
pernah ade kes cermin mata jatuh , orang jatuh dan lain2
so, korang suma kena hati-hati kalau korang pergi sane....
satu lagi kes nih pulak,dalam satu hari ade satu org akan ninggal....
tapi kalau musim umrah tak ramai sangat ninggal, sebab kene himpap....
kalau musim haji ramai lah yang ninggal....
ok cukuplah

salam sayang
maisarah


5 comments:

nurul huda ibrahim said...

maisarah ni ingat abah ngan mak ke?
atau sarah ingat mak je??

sarah said...

hemm!!!

m a i s a r a h said...

takde siape nak komen!!!!
muakkkkkk!!!!!!!

who da yang baik said...

cian

Syaima' said...

cian3