BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, 23 May 2009

malas nak tulis blog???

alahai....
malas lah nak tulis blog,
rase malas sangat sebab...

sebab bile tulis je tak de og nak komen camne....
tak happy langsung.....
heh....
rase cam nak nangis jer.....
mueekk!
kali nih rase cam sume org tak minatlah dengan blog saye.....



salam sedih dari:
maisarah
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

5 comments:

Anonymous said...

sarah, jangan asyik main blog je.cuba baca buku n tlg mak. make sure pelajaran tak merosot.
-kak ani.

kak huda yg baik hati said...

betul 2 betul

m a i s a r a h said...

perasan!!!!

m a i s a r a h said...

alah tak main blog pun selama ni

ariffah9 said...

salam,
tujuan blog sharusnya menyebarkn ilmu tp nk cite psal hidup ke apa ke xsalah laa..
ada org komen ke xkomen..xpe..jgn amik kisah sgt wlau trkisah jgk..hehe..
biarlah, asalkn kita sebarkn ilmu yg benar dan berilmiah..sdh cukup..insyaallah..dpt pahala klu ikhlas...insyaallah..~Amin!